Facebook Arkadaş Ekleme Butonunu Kaldırma


Herkes soruyor Facebook'ta arkadaş ekleme butonunu herkese kapalı hale getirebilir miyim? diye

Artık gına geldi bari milletle paylaşayım da onlarda kurtulsun bende kurtulayım. Gerçi soyadım kurtuluş ama olsun neyse saçmalamanın anlamını olmadığını düşünerek kısaca nasıl yapılacağını anlatayım.

1: 




Bana kimler arkadaşlık isteği gönderebilir kısmına gelip sağ tıklayıp Öğeyi denetle diyoruz.


2:



yukarıda ki kodu bulup sağ tıklayıp Edit as HTML i seçiyoruz.
Açılan bölümdeki kodları silip  BURADAKİ KODLARI olduğu gibi yapıştırın ve ardından denetlemeyi kapatın.
Ve tekrar Bana kimler arkadaşlık isteği gönderebilir bölümüne gelin sonuç








Kolay gelsin :)
Cyber-Warrior <3 br="" nbsp="">
Benzer Yazılar

Yorumlar

  1. adamsın adam Kralsın kardeşim diyecek hiçbirşeyim yok perfect Tebriker

    YanıtlaSil
  2. olmuyor ya faceyı ac kapa tekrar eskı halını alıyor

    YanıtlaSil
  3. yapanlar nasıl yapıyor :D iyice kontrol edin arkadaşlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok guzel olduda ing. oldu neden acaba

      Sil
  4. Allah razı olsun :D

    YanıtlaSil
  5. adım adım hepsini gerçekleştriyorum ama kodları nasıl silip verdiğiniz kodları yapıştıracğız.bunun için yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil


Sessiz Teori
Blogger: